Beantwoord

Kan vaak niet gebeld worden en zelf niet bellen.

  • 6 July 2023
  • 3 reacties
  • 61 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Beste community,

 

Sinds week ben ik erg lastig bereikbaar. Ik merkte het probleem voor het eerst op donderdag 29 juli rond 19:30. Ik kon toen niet worden gebeld en zelf ook niet bellen. Telefoon gaf wel daan dat ik genoeg bereik had. Telefoon opnieuw opgestart, VPN uitgezet, maar het hielp niet. De beller kreeg meteen het bericht dat ‘de persoon die u probeert te bereiken, niet beschikbaar is’. De telefoon ging helemaal niet over. Uiteindelijk via FaceTime gebeld en dat ging zonder problemen.

De volgende dag met een ander nummer mezelf gebeld en dat ging zonder problemen. Toen kon ik ook zelf anderen mensen bellen. Gisteren (5 juli rond 19:45) deed het probleem zich weer voor en kon ik niet gebeld worden. Facetime werkte wel. Vandaag met een ander nummer geprobeerd en toen kon ik ook niet bellen. Ik krijg hetzelfde bericht dat het nummer niet beschikbaar is.

Dit  gebeurde allemaal op precies dezelfde plek, namelijk thuis in de woonkamer. Voorheen heb ik altijd wel gewoon kunnen bellen zonder problemen.

icon

Beste antwoord door Anonymous 10 July 2023, 09:45

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Daikoro! Goed dat je hier een topic voor opent. Ik snap dat je graag hulp wilt. Ik ga me best voor je doen. Daarom wil ik je allereerst vragen om een kruistest te doen. Een kruistest houdt in dat je de Ben simkaart in een ander toestel probeert. Zo kunnen we erachter komen of het een simkaart gerelateerde probleem is. 

Hoi @Merve ,

Bedankt voor je reactie. Ik heb helaas geen ander toestel waar mijn simkaart in past. Daarnaast heb ik via de mail te horen gekregen dat er blijkbaar werkzaamheden bij mij in de buurt zijn die waarschijnlijk dit probleem veroorzaken. Het vreemde vind ik dat dit niet staat weergegeven op de site van Ben. Hopelijk ervaar ik het probleem deze week niet meer en anders zal ik wel een berichtje op dit forum posten. Nogmaals bedankt!

Reputatie 4
Badge +1

Goed dat je dit nog even meldt @Daikoro  Je mag in dit geval via www.ben.nl/dekkingskaart hier een melding van maken richting onze tehcnische afdeling. Dit kan via de knop " Meld een probleem" Zij onderzoeken met de recente voorbeelden die jij meestuurt dan wat het probleem precies is. Hartelijk dank alvast voor je medewerking hierin. 💙

Reageer