hallo,
Momenteel ontvang ik geen sms'jes sinds de overstap naar jullie netwerk. ik heb hier meerdere keren contact opgenomen met jullie servicedesk. even leek het er op dat het telefoon afhankelijk was, maar dit was niet het geval. inmiddels heb ik een simkaart moeten bestellen a 10 euro, maar ook dat bied geen oplossing. nu kan ik momenteel niet inloggen bij verschillende verzekeringsmaatschappijen en mijn hypotheekmaatschappij, wat het nu toch wel erg vervelend maakt. als ik jullie bel krijg ik alleen maar te horen dat de cases gesloten zijn omdat er antwoord is geweest, echter zijn die antwoorden alleen maar de standaard dingen die ik al 6x gecontroleerd heb. en inmiddels kan ik op jullie portaal ook niet meer inloggen omdat ik een 2factor authenticatie moet instellen, Maarja, die sms'jes ontvang ik ook niet.
ook een klacht die ik via de website heb ingediend wordt amper op gereageerd, dus ik komt geen stap verder.
Ik zou graag willen dat iemand van de technische afdeling eens contact met mij opneemt om dit te bespreken, of dat ik de mogelijkheid krijg om kosteloos naar een andere provider over te stappen.