Beantwoord

Max 6.500 MB internet in EU?

  • 7 January 2019
  • 6 reacties
  • 661 keer bekeken

Hallo

Zojuist heb ik bundel verhoogd naar 10.000 MB per maand maar er staat op de Ben site dat er een max van 6.500 voor gebruik binnen de EU zit.

Heb net naar BEN helpdesk gebeld (Suzanne) en zei zegt dat dat niet zo is en dat ik alle 10.000 MB in EU kan gebruiken.

Waarom staat het wel op de website?
Heeft iemand hiermee ervaring? Bedankt
icon

Beste antwoord door Wietske 7 January 2019, 15:09

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Mimi, sorry dat er verwarring ontstaan is over welk gedeelte van de databundel je in de EU kunt gebruiken. Sinds 1 januari zijn de tarieven voor roaming gewijzigd. Dit betekent dat je meer MB's uit je bundel kunt gebruiken in de EU. Deze grens was voor de 10000 MB databundel vorig jaar inderdaad 6500 MB en sinds dit jaar kan je 8000 MB van je bundel per maand in de EU gebruiken.

Je geeft aan dat je op de Ben site hebt zien staan dat wij het nog over 6500 MB hebben. Kan je mij vertellen waar je dit hebt gezien? Dan zorg ik ervoor dat het wordt aangepast 🙂
Hallo, dat is te zien als je op pagina "Bundel wijzigen" elk van de 3 opties 10.000 MB aanklikt. Dan zie je gelijk als je klikt staan dat het gelimiteerd is tot 6.500 binnen EU.
Reputatie 5
Badge +12
Ah, bedankt voor je oplettendheid! Dat is inderdaad nog de oude informatie. Ik heb dit doorgezet richting de juiste afdeling zodat dit kan worden gewijzigd.

Maar betekend het dan dat je dus maar 8000mb kan gebruiken terwijl je betaald voor 10000mb? Dus je houdt altijd 2000mb over. Die je dus alleen buiten de eu kan gebruiken?

Reputatie 5
Badge +6

Hoi! Je kunt inderdaad alleen 8000 MB van de 10000 MB verbruiken. 2000 MB die je overhoudt kun je wel in Nederland vebruiken. 

Reputatie 5
Badge +6

@D_kuiper Ik heb jouw gebruikersnaam gewijzigd omdat je mobiele nummer anders openbaar wordt gesteld. 

Reageer