Skip to main content
Beantwoord

MB Extra

  • January 14, 2020
  • 1 reactie
  • 388 keer bekeken

Beste ben,

Ik heb ongeveer een half uur geleden een internet bundel bij jullie gekocht. Ik zou hiervan een sms ter bevestiging krijgen deze heb ik echter tot op heden niet ontvangen. 

Is de aanvraag nu wel goed verlopen?

 

Vriendelijke groeten,

 

karin

Beste antwoord door Romy

Hi Karin! Ik heb even jouw gebruikersnaam aangepast in verband met jouw privacy. Ik zie dat de MB extra is toegevoegd en dat alles wel goed is gegaan. Heb je jouw toestel al eens opnieuw opgestart om te kijken of het werkt?

1 reactie

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • January 15, 2020

Hi Karin! Ik heb even jouw gebruikersnaam aangepast in verband met jouw privacy. Ik zie dat de MB extra is toegevoegd en dat alles wel goed is gegaan. Heb je jouw toestel al eens opnieuw opgestart om te kijken of het werkt?