Beantwoord

mensen uit mijn contactlijst verschijnen als privénummer als ze me bellen

  • 29 April 2020
  • 9 reacties
  • 641 keer bekeken

Gisteren wilde ik iemand bellen als privénummer; ik heb per ongeluk #30# en vervolgens het gewenste nummer ingevoerd ipv #31#. Mijn mobiel heb ik meerdere keren uit- en aangezet, zonder succes. Vandaag heb ik met de klantenservice contact opgenomen. De medewerker heeft iets aan mijn sim-instellingen gewijzigd, ook hierbij mobiel aan- en uitgezet. Omdat dit niet hielp, heb ik naar advies van de medewerker ##002# gebeld. Er verscheen ‘alle doorgeschakelde oproepen wissen uitgevoerd'. Ook hierbij helaas geen succes geboekt. Zou iemand me kunnen helpen dit probleem op te lossen?

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Romy 4 May 2020, 13:38

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Andre! Bedankt voor jouw bericht en leuk dat je ons gevonden hebt op de community. Ik heb jouw simkaart een kleine reset gegeven. Je kunt jouw toestel over een kwartier herstarten. Laat me even weten of dit heeft mogen werken!

Dag Romy, Bedankt voor je hulp. Ik heb 20 minuten gewacht en mijn mobiel herstart. Helaas verschijnen mijn contacten nog steeds als onbekend als ik gebeld word. Hopelijk is er nog een andere mogelijkheid om dit op te losssen? Groet, Andre

Reputatie 5
Badge +9

Hi Andre, mijn excuses! Ik heb jouw bericht verkeerd gelezen. Ik dacht dat dat jouw nummer als onbekend werd weer gegeven en niet andersom. Ik heb nu de juiste reset gegeven. Sorry hiervoor. Je kunt jouw toestel over een kwartier wederom herstarten. Laat me even weten of dit gewerkt heeft, anders zoek ik met je mee naar de oplossing! Daarnaast zag ik dat je een contactformulier had ingevuld, deze heb ik gesloten omdat ik je hier verder help!

Hallo Romy, nogmaals dank. Helaas is het probleem nog niet opgelost. Wat ik wel merk is dat als ik een gemiste oproep krijg van iemand uit mijn contactlijst, ik wel in het sms-bericht van de gemiste oproep de naam van degene die mij heeft gebeld te zien krijg. Alleen als de oproep nog bezig is, krijg ik privénummer te zien.

Reputatie 5
Badge +9

Hi Andre. Bedankt voor je terugkoppeling. Wat vervelend dat het niet heeft kunnen werken! Heb je de mogelijkheid om jouw simkaart eens uit te testen in een ander toestel? Zo kunnen we kijken of we verder moeten kijken naar jouw toestel of je simkaart.

Dag Romy, Ik heb de simkaart in een ander toestel gedaan en hierbij verschenen de namen inderdaad wel weer op de juiste manier. Ik heb andersom ook een andere simkaart in mijn toestel gedaan; ook met de andere simkaart ontstaat hetzelfde probleem. Lijkt het probleem hiermee niet van de simkaart te komen, maar van de toestel zelf? Ik heb in de instellingen gezocht en niets kunnen vinden, waarmee ik dit ongedaan kon maken.

Groet, André

Reputatie 5
Badge +6

Hi André! Het lijkt er inderdaad op dat het probleem aan jouw toestel ligt. Wellicht staat er een instellingen niet goed. Mag ik misschien weten wat voor toestel je hebt?

dag Romy, 

mijn toestel is HTC u Ultra.

Groet,  André 

Reputatie 5
Badge +9

Hi André. Bedankt voor je terugkoppeling. Fijn dat we hebben kunnen achterhalen waar het probleem ligt! Ik ben zelf niet zo thuis in de HTC's. Dus ik heb de handleiding gevonden, hier kon ik er niks over vinden. Misschien dat je zelf nog even extra kan kijken voor de zekerheid. Daarnaast wil ik je adviseren even contact op te nemen met HTC. Laat vooral weten wat zij zeggen en hoe dit opgelost kan worden!

Reageer