Skip to main content
Ik bel meestal bijna nooit.

Maar vandaag kreeg ik een Ben melding/bericht op mijn telefoon dat ik door mijn (100) belminuten heen was. Werd ook op de Ben app aangegeven. Verbaasde mij enigszins.



Ik heb toen maar mijn bundel voor de zekerheid verhoogd.



Nu blijkt op de factuur (bijgewerkt tot en met vandaag) dat ik, opgeteld, maar voor hooguit 60 minuten heb verbeld. En geen 100 minuten.



Waardoor ontstaat dat verschil?
Hi Frits. Dit komt omdat ieder gesprek naar boven wordt afgerond. Wanneer je 1 minuut en 25 seconden belt zal dit worden gefactureerd als twee minuten. Hierdoor ben je deze maand denk ik aan je limiet gekomen.
Dag Romy,



Dank voor de reactie, maar als ik de minuten naar boven afrond, dan kom ik nog maar aan 63 minuten en geen honderd.

3:42 + 0:36 + 8:53 + 5:32 + 1:33 + 16:03 + 15:35 + 2:13 + 0:24 + 1:25 + 1:32 = 57:28

4 + 1 + 9 + 6 + 2 + 17 + 16 + 3 + 1 + 2 + 2 = 63



Lijkt erop dat Ben, in zijn voordeel, een fout maakt.



Klopt dit? En wat valt hieraan te doen?



Groet,

Frits.
De factuur hiervan komt vrij over twee weken. Ik wil je vragen deze af te wachten, mocht je na het bekijken van de factuur nog met vragen zitten, weet je me te vinden!

Reageer