Skip to main content
Antwoord

Mobiel netwerk

  • February 14, 2019
  • 3 reacties
  • 190 keer bekeken

Ik heb al sinds 3 uur geen mobiel bereik, zijn er meer mensen met dit probleem?

Beste antwoord door Romy

Fijn dat je op dit moment weer dekking hebt in ieder geval. Ik kan voor nu niet precies zeggen wat het is geweest. In het vervolg kun je eventueel een kijkje nemen via onze dekkingskaart om storingen uit te sluiten.

3 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • February 15, 2019
Onhandig dat je geen netwerk lijkt te hebben. Heb je al eens geprobeerd jouw toestel te herstarten en jouw netwerk instellingen handmatig in te stellen?

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • February 15, 2019
Dank voor je reactie, ik heb dat inderdaad een paar keer gedaan.... Helaas zonder resultaat. Maar eind goed, al goed...ik had gisteravond rond 19.00 weer netwerk. Er is waarschijnlijk toch ergens een storing geweest, misschien bij T-Mobile. Wie weet.

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • February 18, 2019
Fijn dat je op dit moment weer dekking hebt in ieder geval. Ik kan voor nu niet precies zeggen wat het is geweest. In het vervolg kun je eventueel een kijkje nemen via onze dekkingskaart om storingen uit te sluiten.