Skip to main content
Beantwoord

Mobiel netwerk

  • 14 februari 2019
  • 3 reacties
  • 189 keer bekeken

Ik heb al sinds 3 uur geen mobiel bereik, zijn er meer mensen met dit probleem?

Beste antwoord door Romy

Fijn dat je op dit moment weer dekking hebt in ieder geval. Ik kan voor nu niet precies zeggen wat het is geweest. In het vervolg kun je eventueel een kijkje nemen via onze dekkingskaart om storingen uit te sluiten.
Bekijk origineel

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 15 februari 2019
Onhandig dat je geen netwerk lijkt te hebben. Heb je al eens geprobeerd jouw toestel te herstarten en jouw netwerk instellingen handmatig in te stellen?

Dank voor je reactie, ik heb dat inderdaad een paar keer gedaan.... Helaas zonder resultaat. Maar eind goed, al goed...ik had gisteravond rond 19.00 weer netwerk. Er is waarschijnlijk toch ergens een storing geweest, misschien bij T-Mobile. Wie weet.

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 18 februari 2019
Fijn dat je op dit moment weer dekking hebt in ieder geval. Ik kan voor nu niet precies zeggen wat het is geweest. In het vervolg kun je eventueel een kijkje nemen via onze dekkingskaart om storingen uit te sluiten.

Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen