Niet bereikbaar voor bellers met vaste telefoon

  • 30 June 2017
  • 16 reacties
  • 752 keer bekeken

Beste Ben,
Ook ik heb last van niet gebeld kunnen worden door mensen met een vaste telefoon. Via het Forum lees ik dat ik niet de enige ben. Voor bepaalde familieleden is het uiterst belangrijk dat ik bereikbaar ben. Kom van Tele2 met nummerbehoud.
Graag z.s.m. oplossen!

16 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Jacob! Balen dat jij ook dit probleem ervaart 😞 Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice en dat er een melding voor je is doorgezet naar de nummerbehoud afdeling om dit voor je op te lossen. Sorry voor het ongemak!
Beste Roxanne,
Inderdaad contact gehad met klantenservice; heeft toegezegd dat probleem uiterlijk donderdag opgelost zou zijn. Het is nu vrijdagavond en werkt nog niet! Zou je er achterheen kunnen zitten dat tech.support dit echt zsm oplost!
Alvast weer dank,
gr. Jacob
Reputatie 6
Badge +8
Beste Roxanne,
Inderdaad contact gehad met klantenservice; heeft toegezegd dat probleem uiterlijk donderdag opgelost zou zijn. Het is nu vrijdagavond en werkt nog niet! Zou je er achterheen kunnen zitten dat tech.support dit echt zsm oplost!
Alvast weer dank,
gr. Jacob


Hoi Jacob, sorry dat deze belofte niet na is gekomen! Intern doen wij er alles aan om ervoor te zorgen dat jij zo snel mogelijk weer bereikbaar bent!
Ok, laat je het zsm weten?!
Reputatie 6
Badge +8
Ok, laat je het zsm weten?!

Zeker! Intern ben ik nog naar een collega gegaan en zij heeft opnieuw een notitie doorgezet om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Sorry voor het ongemak!
He Roxanne en/of Angelique,
Het is nu alweer 3 dagen later! Nog 1 dag en het is weekend. Kun je inmiddels een chef erop afsturen; mijn geduld begint wel op te raken hoor...
Ik moet echt ieder moment vast gebeld kunnen worden.
Hoor morgen graag,
gr. Jacob
He Ben,
Afgelopen donderdag 27-7 chat-contact gehad met Susan. Heeft ter plekke contact gehad met techniek om zogezegd mijn telefoon te koppelen (fixen) voor oplossing; 24 uur later zou het gaan werken. Echter op vrijdag avond en zaterdag geprobeerd (na heropstart telefoon), maar geen contact kunnen maken door beller met vaste telefoon (in gesprekstoon). Wanneer gaan jullie het nu echt oplossen? Ik wil niet meer wachten. Ik ga bijna met vakantie en moet gewoon gebeld kunnen worden. Als het nu niet lukt ga weer overstappen!
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Jacob, sorry voor de late reactie. Mijn collega heeft een notitie voor jou doorgezet, op dit moment is het onderzoek in behandeling.
Hai Angelique, dit wordt al een hele tijd gemeld ('onderzoek'), maar mij niet verteld hoe lang dit gaat duren en wat precies het echte probleem is bij nummerbehoud.. Om mijzelf te helpen (helaas geen oplossing door Ben) heb ik maar een andere simkaart elders aangeschaft om toch door - voor - mij - belangrijke - contacten gebeld te kunnen worden! Dit is voor mij urgent - Dus extra kosten moeten maken inmiddels!
Reputatie 4
Badge +4
Dit speelt nu al een maand, kan het niet anders worden opgelost? Bijvoorbeeld nummerbehoud stopzetten en vanwege de ervaren ongemakken een nieuw 06 nummer krijgen van Ben.
Reputatie 6
Badge +8
Hai Angelique, dit wordt al een hele tijd gemeld ('onderzoek'), maar mij niet verteld hoe lang dit gaat duren en wat precies het echte probleem is bij nummerbehoud.. Om mijzelf te helpen (helaas geen oplossing door Ben) heb ik maar een andere simkaart elders aangeschaft om toch door - voor - mij - belangrijke - contacten gebeld te kunnen worden! Dit is voor mij urgent - Dus extra kosten moeten maken inmiddels!

Hoi Jacob, ik begrijp heel goed hoe vervelend deze situatie is. Op 4 augustus is er intern een verdere notitie doorgezet omsamen met Tele2 te achterhalen waar de problemen vandaan komen. Wat de duur hiervan is durf ik je niet te vertellen.. Sorry voor het ongemak!
En dan nu Ben?: inmiddels terug van een paar weken (!) vakantie dus ik dacht: het zal nu toch wel echt een keer opgelost zijn, maar ik heb geen enkel bericht of andere communicatie ontvangen! Zeer slecht; ga na het weekend dan maar weer zelf (!) contact opnemen met kl.service voor een oplossing, want Ben reageert niet meer zelf. Dit is echt niet te geloven zo slecht.... 😞
Beste Ben,
Vandaag overgestapt van Dekamobiel naar Ben, met nummerbehoud.
Overstap is goed gegaan, op èèn ding na:
Kan niet gebeld worden door bellers met een vast nummer.
Bellen naar een vast nummer gaat goed.

Hoor graag hoe dit wordt opgelost.
Reputatie 5
Badge +6
Hoi ew.kamkes! Ervaar je nog steeds problemen met gebeld worden?
Is opgelost, tijd heelt de meeste wonden
Reputatie 5
Badge +6
Soms heeft het inderdaad tijd nodig! Fijn in ieder geval dat het is opgelost. Ik wens je een mooie dag toe😊

Reageer