Geachte,
ik kan sinds een paar dagen niet meer bellen of gebeld worden met mijn abonnement .
Ik heb een IPhone 6 en heb alle instellingen op internet nagekeken.
Links boven in het hoekje blijft “zoeken” staan.
Ook blijft de persoonlijke hotspot laden.
Klantenservice kan ik ook niet bellen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Mvg. Silvana Verhagen
Bladzijde 1 / 1
Hi Silvana,
Ai dat is natuurlijk niet de bedoeling! Zou je eens willen proberen om jouw simkaart in een andere telefoon te proberen?
Ai dat is natuurlijk niet de bedoeling! Zou je eens willen proberen om jouw simkaart in een andere telefoon te proberen?
Hoi,
dat had ik al gedaan . Daar werkt de Sim wel.
En die andere Sim werkte op mijn iPhone ook...
Hij doet het nog steeds niet
dat had ik al gedaan . Daar werkt de Sim wel.
En die andere Sim werkte op mijn iPhone ook...
Hij doet het nog steeds niet
Goed dat je dit hebt uitgeprobeerd. Ik heb de simkaart een kleine reset voor je gegeven. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Ik wil je adviseren om ook op jou iPhone een kleine reset uit te voeren. Dit omdat je aangaf dat een andere simkaart wel in jouw toestel werkte. Dit kun je doen door jouw home-knop en lock-knop ingedrukt te houden gedurende 20 seconden. Laat me even weten of dit heeft gewerkt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.