Beste medewerker,
Helaas krijg ik geen nummerweergave bij inkomende gesprekken. Graag de simkaart een reset geven zoals dat bij veel anderen ook de oplossing is.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Beste medewerker,
Helaas krijg ik geen nummerweergave bij inkomende gesprekken. Graag de simkaart een reset geven zoals dat bij veel anderen ook de oplossing is.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Hoi Martina! Wat onhandig dat je geen nummerweergave ziet. Ik kan me voorstellen dat je dit opgelost wilt hebben. Zou je in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN kunnen doorgeven? Dan help ik je graag verder.
Bedankt voor het versturen van je gegevens.
Ik heb de simkaart even een reset gegeven en wil je dan ook vragen je telefoon even helemaal uit en aan te doen.
Hierna zou het probleem verholpen moeten zijn. Mocht ik je nog ergens mee van dienst kunnen zijn hoor ik het uiteraard graag!
Beste medewerker,
ik heb al een tijdje hetzelfde probleem. Alle nummers van bellers worden aangegeven met privenummer , ook al staan ze in mijn contacten. Kunnen jullie mij ook helpen?
groeten Conchita
Hi
Goed van je om dit ook gelijk te melden bij ons zodat ik je verder kan helpen! Zou je in een privébericht jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode en huisnummer willen doorgeven? Hartelijk dank alvast!
Hoi
Bedankt voor je gegevens! Ik heb het een en ander voor je gereset! Als jij jouw telefoon kort even herstart dan kan je weer zien wie jou belt. Sorry nog voor het ongemak!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.