Goedemorgen @l_geusebroek!
Dat klinkt niet zo goed! Hoewel wij gebruik maken van het T-Mobile netwerk, dat de beste dekking heeft in Nederland, kan het altijd voorkomen dat je net op een plekje bent waar dit minder is. Via deze link kun je de locatie waar het om gaat nakijken op dekking op onze dekkingskaart: https://service.ben.nl/dekkingskaart.
Mocht je vaak op deze locatie zijn waardoor je niet goed gebruik kunt maken van je abonnement, raad ik je aan om een melding te maken van de problemen die je ervaart via die link. Als je bent ingelogd op Ik Ben, is het mogelijk om een melding te maken.
Wij zullen dan verder voor je onderzoeken hoe wij dit kunnen oplossen voor jou.
Goedemorgen,
Naar de dekking had ik inderdaad al gekeken, die zou hier binnen en buiten goed moeten zijn. Mijn telefoon geeft dan ook de volle hoeveelheid streepjes aan en ik heb 4g. Maar ik heb een melding gedaan, bedankt voor het antwoord.
Groet,
Lotte
Hi @l_geusebroek,
Dan is het inderdaad goed dat je de melding hebt gedaan! Vooral omdat het op jouw locatie lijkt af te wijken, kunnen wij onderzoeken hoe het komt dat je dit ervaart. Je krijgt hier zo snel mogelijk een terugkoppeling over van ons!