Skip to main content

[Opgelost] Problemen met mobiel netwerk

• December 3, 2025
  • 0 reacties
  • 524 keer bekeken
Marciano
Administrator

Momenteel kun je problemen ervaren met het mobiele netwerk. Op dit moment ben ik op zoek naar de oorzaak én de oplossing. Sorry voor het ongemak!

[Update 12:20 uur] Mijn netwerk is aan het herstellen. Een aantal klanten kan nog wel problemen ondervinden met Bellen over WiFi. Zodra er meer bekend is deel ik dat hier in een nieuwe update.

[Update 15:20 uur] Mijn netwerkteam werkt nog hard aan een oplossing. We verdelen de belasting, herstellen verbindingen en passen instellingen aan.

Een aantal klanten kunnen nog het onderstaande ervaren:

• Even geen of vertraagde 4G/5G-registratie.
  • Bellen over 4G (VoLTE) start iets trager.
  • In het buitenland (Roaming) duurt verbinden soms iets langer.

[Update 16:15 uur] Door de netwerkproblemen van vandaag, kan een klein deel van mijn klanten nog problemen ervaren met bellen over WiFi (Voice over WiFi). Om dit probleem op te lossen, zal de dienst uitgeschakeld worden en opnieuw worden opgestart. Dit heeft geen impact op het verkeer op mijn mobiele netwerk. 

[Update 22:51 uur] We merken dat de netwerkproblemen van vandaag zo goed als opgelost zijn, ook bellen over WiFi (Voice over WiFi). Mocht dit bij jou nog niet het geval zijn, geef het toestel dan een herstart. Ervaar je toch nog problemen? Laat dit dan aan ons weten.