Beantwoord

Oproep niet toegestaan - Blokkade?

  • 3 November 2019
  • 6 reacties
  • 647 keer bekeken

Ik kan niet naar het buitenland bellen lijkt het erop.

Kan de blokkade verwijderd worden?
En wat zijn de nieuwe kosten?

icon

Beste antwoord door Romy 5 November 2019, 09:50

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi! Goed dat je contact op hebt genomen. Jouw simkaart stond inderdaad niet goed ingesteld, ik heb dit voor je in orde gemaakt. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gelukt is! 

 

Let op: bel je vanuit Nederland naar een internationaal nummer? Dit valt NIET binnen je bundel. Voor bellen van Nederland naar een Europees nummer betaal je € 0,23 per minuut.

meer informatie

Hallo.

Waarom was het niet goed ingesteld?
Helemaal overwegend dat dit vaker lijkt voor te komen.

Reputatie 5
Badge +6

Hoi! Het kan wel eens voorkomen dat er een blokkade op staat, sorry hiervoor. Wij weten helaas nog niet wat de oorzaak hiervan is. Wel zijn wij bezig met het oplossen hiervan.

Goedemorgen,

 

Ook ik kan opeens niet meer bellen naar Duitsland. Whatsappjes komen ook niet meer aan. Voorheen geen problemen hiermee Hoe  kan dat? En hoe kan ik het verhelpen?

 

Groetjes van Ivonne

P.s. Het lijkt trouwens maar bij twee Duitse nummers het geval te zijn (het nummer van de vaste telefoon en het mobiele nummer van één en dezelfde persoon).

Reputatie 5
Badge +9

Hi Ivonne, dat is gek! Ik heb jouw simkaart even een reset gegeven. Je kunt over een kwartier jouw toestel herstarten en het opnieuw proberen! Dit geldt voor het bellen en de SMS, Whatsappjes gaan over de internet verbinding. Mocht je daar problemen mee hebben kan het zijn dat de ontvanger geen goed signaal heeft (internet) of jij. Is dit het geval?

Reageer