Beantwoord

Opzeggen in verband met dekking

  • 28 October 2019
  • 6 reacties
  • 427 keer bekeken

Ik heb nog steeds geen netwerk op mijn privé adres. Ik kan niet bellen of gebeld worden.

ik heb het dekkinggebied netwerk ingevuld en doorgestuurd, maar geen antwoord gekregen.

ik vind het heel vervelend dat ik niet kan bellen.

graag wil ik mijn abonnement beëindigen, zoals u eerder oom gemaild hebt.

graag verneem ik van u hoe dit kan met nummerbehoud.

graag spoedig bericht.

met vriendelijke groet

jan Vergouwen

Galder

[edit: telefoonnummer verwijderd]

icon

Beste antwoord door Romy 30 October 2019, 11:55

Bekijk origineel

6 reacties

Zie bovenstaand. Ik heb nog steeds geen netwerk op mijn adres. Ik kan niet bellen of gebeld worden. Ik heb van alles geprobeerd. Ook contact met u gehad maar geen oplossing.

graag wil ik mijn abonnement beëindigen.

Hoe kan dit met nummer behoud?
graag spoedig bericht

 

jan vergouwen

galder

[edit: telefoonnummer verwijderd]

Reputatie 5
Badge +9

Hi Jan! Jeetje, balen dat je geen dekking ervaart op jouw locatie. Je kunt zoals staat uitgelegd in de e-mail een nieuw abonnement met nummerbehoud afsluiten. Mocht je hier nog vragen over hebben, sta ik voor je klaar. Ik heb voor jouw eigen privacy je telefoonnummers weg gehaald. :)

Ik heb inderdaad antwoord gekregen. Ik heb gisteren een nieuw prepaid abonnement bij KPN met nummerbehoud afgesloten.

Volgens KPN duurt het minimaal 1 week dat alles geregeld is. Ik zou hierover een sms tje krijgen van Ben en vervolgens van KPN.

klopt dit en wanneer krijg ik de bevestiging van Ben dat alles goed geregeld is?
bij voorbaat dank voor uw antwoord.

ook nog dank voor de geweldige medewerking van Ben. 
met vriendelijke groet

jaj vergouwen

galder

[edit: telefoonnummer verwijderd]

Reputatie 5
Badge +9

Hi! Ik heb dit voor je nagekeken, maar ik zie dat KPN iets niet helemaal goed heeft gedaan. Door een verminderde dekking ga jij, eerder dan het contract toelaat, overstappen van provider. Zij moeten dit middels een speciaal verzoek doen. Ik zie hier dat zij een regulier verzoek hebben ingediend waardoor de aanvraag automatisch wordt afgekeurd omdat je technisch gezien nog in contract bent. Wanneer je direct mag overstappen moet dit echt via het speciale verzoek. Ik wil je adviseren om contact te leggen met KPN en het via het bijzonder verzoek te laten verlopen. Hierbij moet de volgende tekst in de notities worden geschreven:  ;klant mag weg i.v.m. dekking.  (Puntkomma hoort erbij). Als dit is aangevraagd kan het zelfs sneller dan een week.

Laat me even weten of dit goed is gegaan. 

BestebRomy,

bedankt voor uw reactie. Ik heb KPN gebeld. Zij hebben het verzoek opnieuw bij jullie ingediend met de tekst die u mij opgaf. Hopelijk wordt het nu snel geregeld. In elk geval nogmaals bedankt voor jullie geweldige service. Mocht de dekking in Galder beter worden dan stap ik weer over Nasr jullie

Met vriendelijke groet 

Jan vergouwen

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Jan! Het verzoek is vandaag goedgekeurd. Wij hopen je snel weer te mogen zien bij Ben. Ik wens je een mooie dag:blush:

Reageer