Skip to main content
Beantwoord

per maand verhogen van internet abonnement

• 17 februari 2019
  • 3 reacties
  • 204 keer bekeken

Ties.
beste,

Is het mogelijk om mijn internet abonnement voor 1 maand te verhogen?

Beste antwoord door Romy

Hi Ties. Je kunt kiezen voor een MB extra. Dit is altijd enkel geldig in de maand van aanschaf. Daarnaast kun je kiezen voor een bundelwijziging. Echter is dit van permanente duur tot je weer iets anders kiest. Je kunt na een bundelwijziging ook niet meer terug naar je huidige bundels. Wat is de reden dat je voor één maand een andere bundel wilt?
Bekijk origineel

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 18 februari 2019
Hi Ties. Je kunt kiezen voor een MB extra. Dit is altijd enkel geldig in de maand van aanschaf. Daarnaast kun je kiezen voor een bundelwijziging. Echter is dit van permanente duur tot je weer iets anders kiest. Je kunt na een bundelwijziging ook niet meer terug naar je huidige bundels. Wat is de reden dat je voor één maand een andere bundel wilt?

Ties.
  • Ben op dreef
  • 18 februari 2019
Hoi Romy.

Ik verwacht meer internet re gebruiken tijdens mijn ski vakantie.

Groeten Ties.

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 19 februari 2019
Dat kan ik me voorstellen! Dan kun je het beste een MB extra bundel aanschaffen op het moment dat je boven de bundel dreigt te gaan! 🙂 Ik wens je alvast een hele fijne ski vakantie.

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen