Beantwoord

Samsung J5 (2017) start opnieuw op en vindt geen mobiele netwerken (WIFI)

  • 30 January 2020
  • 13 reacties
  • 560 keer bekeken

Hoi,

Sinds gisteren (29-01-2020) schakelt mijn Samsung J5 (2017) zichzelf steeds uit en start weer op.

Dit doet hij als ik probeer WIFI in te schakelen…. WIFI vindt echter geen netwerken..

Mijn gegevensgebruik is behoorlijk gestegen zodat ik van BEN een melding kreeg.

Gr. Inge

icon

Beste antwoord door ingehegger 31 January 2020, 15:31

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Inge! Jeetje, dat is erg rot. heb je al geprobeerd het toestel naar fabrieksinstellingen te zetten?

Ja, dat wil zeggen, hij was 2 jaar geleden gevallen en er zaten al die tijd al wat barsten/ barstjes in maar nooit problemen gehad. Nu zag ik dat het glas niet meer overal aansloot dus heb hem ter reparatie aangeboden en ze hebben hem zojuist opgehaald. Euhm… daarbij heb ik hem inderdaad naar fabrieksinstellingen gezet :relaxed: ik wist niet dat het zou kunnen helpen om dat zelf te doen en dan weer opnieuw instellen. Ben een ‘leek’ op dat gebied. Bedankt voor je reactie Romy..

Groetjes Inge

Reputatie 5
Badge +9

Ah, wat een onhandige situatie. Wel fijn dat je jouw toestel ter reparatie hebt opgestuurd. Overigens worden druk-, stoot-, val-, vocht- of waterschade niet vergoed, technische mankementen natuurlijk wel! Ik ga er vanuit dat je hier al van op de hoogte was, zo niet dat bij deze. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Ja, is wel bekend, ik hoop dat het betaalbaar is, moet immers toch nu hij het niet meer goed doet. Ik zal eerst een specificatie ontvangen en mocht het niet te doen zijn dan nieuw toestel waarschijnlijk :disappointed: ….. :wink:

Reputatie 4
Badge +4

Hoi,

Sinds gisteren (29-01-2020) schakelt mijn Samsung J5 (2017) zichzelf steeds uit en start weer op.

Gr. Inge

Ah, wat een onhandige situatie. Wel fijn dat je jouw toestel ter reparatie hebt opgestuurd. Overigens worden druk-, stoot-, val-, vocht- of waterschade niet vergoed, *mankementen natuurlijk wel!

* Ik geloof dat Romy zich vergist.

 

 

Ja, dat wil zeggen, hij was 2 jaar geleden gevallen

Groetjes Inge

Hallo Inge.

Wanneer je toestel 2 jaar geleden is gevallen dan is je telefoon sowieso al door de garantietermijn van 2 jaar lijkt me.  

Ja daar zit wat in, lol.….  het zou echter ook maar 1,5 jaar geleden kunnen zijn of korter, ik weet het niet exact :grinning:

@Snoeshaantje waarom denk je dat Romy zich vergist ?

Reputatie 4
Badge +4

Mankementen - reparaties - worden niet vergoed als een telefoon door de garantietermijn is. (2017)

Kleine edit.

Het ligt er maar aan wanneer de telefoon verkocht is.

Oké, ik begrijp nu hoe je het bedoelt, was echter wel al duidelijk dat de mankementen alleen gelden binnen de garantie termijn.

Bedankt voor je toevoeging en verduidelijking, het had wellicht verkeerd begrepen kunnen zijn inderdaad. Groetjes, fijne zondag :umbrella::cloud_rain: mét regen brrr…  gr. Inge

Reputatie 4
Badge +4

Klopt ja, het is een erg strenge winter.😀 Even  een hoge ladder pakken en boven een ander knopje drukken.😁😊 

Graag gedaan, jij ook een fijne zondag.

Reputatie 5
Badge +9

Hi Snoeshaantje, bedankt voor jouw oplettendheid! Ik denk dat ik die dag nog een beetje lag te slapen? :sweat_smile: Ik had in het systeem gevonden dat het toestel minder oud was dan twee jaar, maar misschien was het wel handig om dit hier ook te vermelden voor andere gebruikers.  

Reputatie 5
Badge +9

Leuk om je overigens weer een beetje actief te zien op de community! Komt dat door mijn fouten? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Reputatie 4
Badge +4

Dankje! Nee hoor, ik ben nooit zo ondeugend.

:grinning::joy: behalve bij de schone slaapster.:stuck_out_tongue:

 

Reageer