Beantwoord

sinds vrijdag geen beriek in eigen huis

  • 15 februari 2020
  • 1 reactie
  • 315 keer bekeken

sinds vrijdag kan ik niet meer bellen in eigen huis., in het centrum van Harlingen.

alle wifi functies werken wel, als whatsapp en imessage

er staat ‘geen service op mijn beginscherm.

verderop in de stad werkt het wel gewoon.

-telefoon herstarten heb ik al 2x gedaan, helpt niets.

-telecomaanbieder wisselen en van automatisch halen heeft ook niet geholpen.

  • op dekkingskaart, waar jullie naar verwijzen is ook niets bijzonders te zien.
  • echter wanneer ik daar een opmerking probeer te plaatsen, krijg ik een wit scherm ipv een volgende pagina, alsook bij de link eronder naar ‘werkzaamheden aan netwerk’

wat is er aan de hand?

icon

Beste antwoord door Merve 17 februari 2020, 13:49

Hoi @tjerkpbakker! Super onhandig dat je thuis niet meer kunt bellen. Ik kan me voorstellen dat dit niet te doen is. Je hebt ook al een hoop geprobeerd. Ik zou je alleen nog willen vragen om een kruistest te doen. Een kruistest houdt in dat je de Ben simkaart in een ander toestel probeert. Mocht dit ook niet werken dan zou je het toch via de dekkingskaart moeten doorgeven ook al staan er bijzonderheden. Probeer dit te doen via een ander webbrowser omdat je aangeeft dat je een foutmelding krijgt.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +5

Hoi @tjerkpbakker! Super onhandig dat je thuis niet meer kunt bellen. Ik kan me voorstellen dat dit niet te doen is. Je hebt ook al een hoop geprobeerd. Ik zou je alleen nog willen vragen om een kruistest te doen. Een kruistest houdt in dat je de Ben simkaart in een ander toestel probeert. Mocht dit ook niet werken dan zou je het toch via de dekkingskaart moeten doorgeven ook al staan er bijzonderheden. Probeer dit te doen via een ander webbrowser omdat je aangeeft dat je een foutmelding krijgt.

Reageer