Beste Ben, ik ben nu 5 dagen bij BEN, daarvoor op KPN netwerk en via het werk op Vodafone.
Odido netwerk dekking binnen is slecht, 1 puntje maximaal, vaak ook niets. Datasnelheid <1mbps.
Bij KPN en via de Vodafone ook geen geweldige dekking, maar wel beter (35-50mbps)
Ik ben even bij de lokale Odido winkel Langs geweest. Die geven dat dit een bekend probleem is in de stad waarin ik woon. De dekkingskaart is hierin niet duidelijk.
(a) Ik maak een melding via de BEN website (dekking), krijg ik de volgende daag een nonsens email-antwoord van Ben ai, die dingen roept die het overduidelijk niet zijn, maar, als het niet opgelost is, dan kan ik een melding maken. Beste lezer, begin dan weer bij (a) en draai in rondjes totdat je 5 dagen verder bent.
Ook even gebeld met de helpdesk. 15 minuten in de wacht gehangen, geeft aan dat ik thuis in flightmodus moet zetten en weer terug (zucht).
Ik heb nu nog 9 dagen om te ontbinden, dus ik zou graag een antwoord willen of het beter kan, anders moet ik misschien weer terug naar de vorige provider.
Graag input.
Voor de duidelijkheid: op alle andere plekken, is bereik wel goed, alleen thuis niet. Dus het ligt niet aan de telefoon.