Skip to main content
Beantwoord

Slechte verbinding

  • July 20, 2018
  • 7 reacties
  • 367 keer bekeken

CindieY89
Hallo ik heb een vraag wat kan ik doen om de verbinding beter te krijgen zowel met bellen als WiFi alvast bedankt

Beste antwoord door Jill

Hi CindieY89, wat onwijs onhandig dat het bereik met de simkaart niet is zoals je verwacht. Ik heb de instellingen voor bellen op de simkaart een reset gegeven, als je jouw toestel opnieuw opstart dan kan de simkaart deze reset verwerken. Zou je kunnen testen of het bereik nu beter is. Mocht het nog niet goed zijn dan wil ik je vragen om jouw simkaart in een ander toestel te proberen. Ervaar je in het andere toestel dezelfde problemen dan is er iets aan de hand met de simkaart. Je kunt dan een melding maken op onze dekkingskaart.

Het bereik met de WIFI kan ik niet voor je veranderen. Een WIFI verbinding gaat niet via onze simkaart,maar via de internetprovider.

7 reacties

Jill
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • July 20, 2018
Hi CindieY89, wat onwijs onhandig dat het bereik met de simkaart niet is zoals je verwacht. Ik heb de instellingen voor bellen op de simkaart een reset gegeven, als je jouw toestel opnieuw opstart dan kan de simkaart deze reset verwerken. Zou je kunnen testen of het bereik nu beter is. Mocht het nog niet goed zijn dan wil ik je vragen om jouw simkaart in een ander toestel te proberen. Ervaar je in het andere toestel dezelfde problemen dan is er iets aan de hand met de simkaart. Je kunt dan een melding maken op onze dekkingskaart.

Het bereik met de WIFI kan ik niet voor je veranderen. Een WIFI verbinding gaat niet via onze simkaart,maar via de internetprovider.

  • September 28, 2018
Hallo Jill,
Heb momenteel ook een zeer slechte verbinding, gesprekken vallen steeds weg bereik is nagenoeg nul... Kunnen jullie mijn simkaart ook resetten ?
Heb een Samsung Galaxy J3 via jullie.
Groeten,
Geertje

Jill
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-moderator
  • October 1, 2018
Hi Geertje, natuurlijk wil ik dat doen. Ik heb jouw simkaart een reset gegeven. Als je jouw telefoon helemaal opnieuw opstart dan kan de simkaart het verwerken. Mocht dit nou geen verschil maken. Zou je dan een melding willen maken op onze dekkingskaart?

  • October 1, 2018
Beankt Jill, helaas helpt het niet, heb dan ook het probleem gemeld op de dekkingskaart.
Afwachtend op een reactie van jullie.

Groeten Geertje

Wietske
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+12
  • Ben de beste
  • October 2, 2018
Oeps, ik zie dat je twee topics had aangemaakt over hetzelfde onderwerp. Ik heb zojuist mijn reactie ook geplaatst in het andere topic.

Hallo,

Sinds enge tijd heb ik ook een mega slechte verbinding. Volgens de dekkingskaart zou de verbinding ok moeten zijn. Maar praktijk is dat na ongeveer een halve minuut ik steeds te horen krijg dat mensen mij niet horen. Al een nieuwe mobiel gekocht, maar dat is ook niet de oplossing. 

Begrijp ik dat een reset van de simkaart kan helpen? 


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • July 3, 2020

Hoi Cornelia! Super onhandig dat je problemen ervaart met het netwerk. Vermoedelijk is de simkaart verouderd. Mijn collega heeft er al een voor je besteld. Hopen dat het daarmee wordt opgelost. Ik wens je een mooie dag:blush: