Beantwoord

sms

  • 6 August 2020
  • 7 reacties
  • 646 keer bekeken

Ik ontvang sinds ik mijn nieuwe Samsung A40 gebruik, geen bevestigings sms (na inloggen) meer van bijv. MijnRadboud e.a.

Van Samsung komt deze soms binnen maar dan veel te laat, zodat deze alweer verlopen is.


 

icon

Beste antwoord door greetjenaber 18 August 2020, 11:52

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Greetje, goed dat je even contact opneemt. Dat is natuurlijk niet handig. Ik heb jouw simkaart even een kleine reset gegeven. Je kunt jouw toestel over een kwartier herstarten. Laat even weten of dit heeft mogen werken!

De situatie is ongewijzigd.
Als mijn echtgenoot een testbericht naam mij stuurt komt die onmiddellijk binnen.
Wanner ik een bevestigingsbericht bij "mijnRadboudUMC” vraag, komt deze niet binnen.
Dit heeft tot ik dit nieuwe toestel in gebruik nam uitstekend gewerkt.

HG
Greetje

Reputatie 5
Badge +9

Hi Greetje, bedankt voor jouw terugkoppeling. Dat is wel erg balen. Kun je eens kijken of je de SMS wel ontvangt als je jouw simkaart in het toestel van je echtgenoot uitprobeert? Dan weet ik of het aan het toestel of de simkaart ligt. 

Hallo Romy,

Ik zal dat proberen; echter dat kan pas in de tweede helft van deze week.

HG
Greetje

Reputatie 6
Badge +3

Er kan natuurlijk ook iets fout gaan bij MijnRadboud... 

Hallo Romy,

Vandaag ontdekt, dat de sms-jes binnenkomen. Hoe dat nu wel kan weet ik natuurlijk niet; of zou het toch door de reset komen.
In elk geval hartelijk bedankt,

Greetje.

Reputatie 5
Badge +9

Ah, wat fijn om te lezen! Ik wens je nog een fijne dag toe :blush:

Reageer