Skip to main content
Beantwoord

sms PayPal???

  • April 27, 2020
  • 7 reacties
  • 528 keer bekeken

Net contact gehad met iemand van PayPal voor een verificatie sturen zij een code per sms, in het systeem hebben zij nagekeken en het klopt inderdaad dat ik meerdere keren de desbetreffende sms code heb aangevraagd ook hebben nagekeken dat hun hem gestuurd hebben, echter heb ik tot op heden niks mogen ontvangen, kan het zijn dat er iets is geblokkeerd waardoor de naar mij gestuurde sms-codes niet aankomen?

 

groet John

Beste antwoord door Romy

Bedankt voor jouw informatie. Zo te horen ligt het inderdaad niet aan Paypal. Je kunt hiervoor het beste een klacht invullen via onze dekkingskaart. Je kunt dan het beste jouw thuis locatie noteren, en in de klacht zelf uitleggen wat het probleem is.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • April 28, 2020

Hoi John! Je hebt onlangs contact gehad met mijn collega via de chat. Toen is de blokkade voor je verwijderd. Is het nog gelukt om PayPal sms’jes te ontvangen?


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • April 28, 2020

Tot op heden nog niet😪


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • April 28, 2020

Ah, dat is erg balen…  Is er misschien een andere manier waarop je kan verifiëren?


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • April 28, 2020

niet het belangrijkste voor het desbetreffende account, maar het blijft vreemd.

zij zeggen dat het probleem niet bij hun ligt.


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • April 29, 2020

Hoi John! Zo kom je natuurlijk ook niet echt verder. We kunnen wel een aantal dingen proberen. Zou je de simkaart is in een ander toestel kunnen proberen? 


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • April 29, 2020

Hoi Merve,

 

Dat is wat ook al heb geprobeerd 😔


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • April 30, 2020

Bedankt voor jouw informatie. Zo te horen ligt het inderdaad niet aan Paypal. Je kunt hiervoor het beste een klacht invullen via onze dekkingskaart. Je kunt dan het beste jouw thuis locatie noteren, en in de klacht zelf uitleggen wat het probleem is.