Beste medewerker,
Ik ben over mijn bundel gegaan met een bedrag van 75 euro en hierdoor is mijn telefoon nu geblokkeerd. Zou je mij een specificatie kunnen sturen? Ik heb overigens dit nooit meegemaakt en altijd binnen mijn belbundel gebleven.
Groetjes Christine
Bladzijde 1 / 1
Hi Christine. Ik heb dit voor je nagekeken, maar ik zie hier het bedrag niet terug. Ook zie ik geen informatie SMS'jes vanuit Ben, die we normaal gesproken wel versturen. Waaruit heb je opgemaakt dat je 75,- euro boven de bundel bent gegaan?
Hi Romy, ik heb 2 abonnementen. Dit gaat om het abonnement van het nummer [edit: telefoonnummer verwijderd]. Ik heb hier ook een mail van Ben ontvangen. Zou je mij het mailadres kunnen sturen waar ik een specificatie kan opvragen van deze overschrijding? Ik hoor het graag. Groet, Christine
Ik zie hem hier inderdaad terug. Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met mijn collega, Jennifer. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik dat graag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.