Skip to main content

Sinds een aantal weken ben ik telefonish slecht bereikbaar. Krijg regelmatig een sms van de voice mail, maar verder geen gemiste oproep. Soms word ik gebeld en dan hoor ik niets als ik opneem.

Ik heb een dual sim toestel en op de 2e sim (kpn) heb ik wel gewoon goed bereik (zakelijke sim).

Ik ben al jaren klant bij ben en nooit eerder problemen gehad. Er zijn ook geen veranderingen geweest, toestel (samsung s22) gebruik ik al geruime tijd.

Hoe kan dit worden opgelost?

 

 

Hoi @Nickzw! Wat vervelend dat je al een aantal weken slecht bereik hebt. Heb je al jouw telefoon uit en weer aangezet? En heb jij al gekeken of er storingen of werkzaamheden zijn in de omgeving? Je kunt dit nakijken op www.ben.nl/dekkingskaart  Kijk ook gelijk of jouw APN instellingen goed staan.

 

 


Nee, er zijn geen storingen / werkzaamheden.


Hoi @Nickzw  Ik kijk het graag verder na voor jou. Mag ik via een privebericht jouw achternaam, adres, telefoonnummer en geboortedatum? Hartelijk dank alvast! 


Reageer