Skip to main content
Beantwoord

tijdens het bellen hoort de persoon aan de andere kant van de lijn mij niet, terwijl ik de betreffende persoon wel gewoon hoor.

  • July 9, 2020
  • 4 reacties
  • 2829 keer bekeken

Tijdens het bellen komt het regelmatig voor dat de andere persoon mij niet hoort maar ik hun wel!

Wat heb ik al gedaan: andere nieuwe  simkaart aangevraagd & nieuwe telefoon (iphone 10) op zowel de oude telefoon met oude simkaart en nieuwe simkaart als op de nieuwe telefoon hetzelfde probleem!

Ik zag al een topic hierover staan maar geen reactie met oplossing?

Beste antwoord door Romy

Hi Rob,

Dit is natuurlijk enorm onhandig, hopelijk vinden we een oplossing!

Heb je dit ook wanneer je bijvoorbeeld met WhatsApp belt? Voor nu wil ik je adviseren even een dekkingsklacht in te vullen via https://www.ben.nl/dekkingskaart. Je kunt dan jouw thuislocatie invoeren en aangeven dat een nieuwe simkaart en een kruistest geen verschil heeft mogen maken. Dan kunnen onze netwerkspecialisten dit voor je uitzoeken en zij zullen ook contact met je opnemen om je te informeren!

Als we in de tussentijd iets voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten!

 

4 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • July 10, 2020

Hi Rob,

Dit is natuurlijk enorm onhandig, hopelijk vinden we een oplossing!

Heb je dit ook wanneer je bijvoorbeeld met WhatsApp belt? Voor nu wil ik je adviseren even een dekkingsklacht in te vullen via https://www.ben.nl/dekkingskaart. Je kunt dan jouw thuislocatie invoeren en aangeven dat een nieuwe simkaart en een kruistest geen verschil heeft mogen maken. Dan kunnen onze netwerkspecialisten dit voor je uitzoeken en zij zullen ook contact met je opnemen om je te informeren!

Als we in de tussentijd iets voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten!

 


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • July 10, 2020

Hallo Romy,

 

Ik heb de dekkingsklacht klacht ingevuld.

Geen idee of dit bij whatsapp ook is  ik bel nooit via whatsapp.

 

Bedankt voor je hulp.

 

Gr. Rob


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • July 13, 2020

Ik zie je klacht inderdaad terug! Ik kan je hierbij jammer genoeg niet helpen omdat er wat dieper in het systeem gaat worden gekeken, maar mijn collega’s verwerken deze klacht binnen 3-5 werkdagen wanneer je hem hebt ingevuld. :blush:


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • July 24, 2020

Hallo Romy,

Mijn inziens zijn de 3-5 werkdagen allang verstreken en heb nog geen enkele reactie mogen ontvangen op mijn klacht en dit is dus zeker nog niet opgelost!

Ik heb de simkaart en telefoon gewisseld maar het probleem blijft, het is niet constant maar soms tijdens het gesprek gelijk aan het begin somt later in het gesprek...ik hoor de beller wel maar zei mij niet ( schijnbaar horen zij iets omdat ze om een bevestiging vragen of ik er nog ben?) 

Graag een oplossing voor dit probleem.

Met vriendelijke groet,

Rob