Hi Rob,
Dit is natuurlijk enorm onhandig, hopelijk vinden we een oplossing!
Heb je dit ook wanneer je bijvoorbeeld met WhatsApp belt? Voor nu wil ik je adviseren even een dekkingsklacht in te vullen via https://www.ben.nl/dekkingskaart. Je kunt dan jouw thuislocatie invoeren en aangeven dat een nieuwe simkaart en een kruistest geen verschil heeft mogen maken. Dan kunnen onze netwerkspecialisten dit voor je uitzoeken en zij zullen ook contact met je opnemen om je te informeren!
Als we in de tussentijd iets voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten!
Hallo Romy,
Ik heb de dekkingsklacht klacht ingevuld.
Geen idee of dit bij whatsapp ook is ik bel nooit via whatsapp.
Bedankt voor je hulp.
Gr. Rob
Ik zie je klacht inderdaad terug! Ik kan je hierbij jammer genoeg niet helpen omdat er wat dieper in het systeem gaat worden gekeken, maar mijn collega’s verwerken deze klacht binnen 3-5 werkdagen wanneer je hem hebt ingevuld.
Hallo Romy,
Mijn inziens zijn de 3-5 werkdagen allang verstreken en heb nog geen enkele reactie mogen ontvangen op mijn klacht en dit is dus zeker nog niet opgelost!
Ik heb de simkaart en telefoon gewisseld maar het probleem blijft, het is niet constant maar soms tijdens het gesprek gelijk aan het begin somt later in het gesprek...ik hoor de beller wel maar zei mij niet ( schijnbaar horen zij iets omdat ze om een bevestiging vragen of ik er nog ben?)
Graag een oplossing voor dit probleem.
Met vriendelijke groet,
Rob