Beantwoord

Trage internetverbinding en beller moeilijk te verstaan.

  • 9 May 2020
  • 5 reacties
  • 549 keer bekeken

Ik heb thuis traag mobiel internet, en als ik gebeld wordt kan ik de beller soms moeilijk verstaan.

Op andere plaatsen is het wel goed, ik hoop dat hier een oplossing voor komt.

icon

Beste antwoord door Romy 13 May 2020, 11:00

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Tinus. Bedankt voor je bericht en leuk dat je ons op de community gevonden hebt! Erg balen van jouw verbinding. Weet jij toevallig of meer mensen dit probleem ervaren wanneer ze bij jouw thuis zijn?

Vandaag een nieuwe simkaart binnen gekregen, maar helaas het zelfde probleem. Een ander telefoon geprobeerd maar helaas het zelfde probleem. Een paar keer een speedtest gedaan download 2,04 mbps of nog lager, wat is er aan de hand?

Reputatie 5
Badge +9

Het kan zijn dat het signaal geen goede verbinging kan maken door de wanden van jouw huis, maar dit kan ik niet controlen. Heb je via onze dekkingskaart al een klacht ingevuld? Zo niet, wil ik je adviseren dit te doen. Dan kunnen mijn collega's van de technische dienst dit met je oplossen. 

Ik ben inmiddels bij een andere provider, dus het werkt nu weer goed. De dekking was inderdaad niet goed genoeg.

Reputatie 5
Badge +9

Ah, fijn om te horen dat het is opgelost. Jammer dat het signaal niet sterk genoeg was, goed dat je dan bent overgestapt! Ik wens je veel plezier bij je nieuwe provider :blush:

Reageer