Beantwoord

verificatiecode

  • 20 April 2020
  • 9 reacties
  • 339 keer bekeken

Hallo ik heb sinds 14 april mijn telefoon abonnee verlengt met twee jaar mijn telefoon nummer is zelfde gebleven maar er komt een probleem ik ontvang niet meer  verificatiecode voor toegang tot mijn facebook , is het mogelijk dat ben bepaalde service nummer heeft geblokkeerd waardoor facebook kan geen code naar me sturen?????

icon

Beste antwoord door Merve 21 April 2020, 10:30

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @fad123an0! Ik zie dat je onlangs al contact had opgenomen via de klantenservice. Kan ik misschien iets anders voor je doen?

Heb zoiets ook meegemaakt; niet alleen service nummers (in mijn geval een verzekeraar), maar ook sommige mensen kunnen (liever gezegd: konden) mij niet bellen. Ik kon de technici voorzien van een bellend nummer en tijdstip; ze hebben blijkbaar de storing verholpen. 

Dat ze dat dan niet melden (hey, we hebben iets gedaan, probeer het nog eens?) is wel even jammer, want ik heb ondertussen ook de lang verwachte upgrade naar Android 10 gekregen.
Was dat dan de oplossing?!? We'll never know

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Grumpy Old Man! Wij hadden jouw in dit topic laten weten dat Vodafone een aanpassing voor jou heeft gedaan. 

Klopt! Ik heb daarvan alleen geen email notificatie gezien, anders had ik eerder gereageerd. Stond idd wel in het oorspronkelijke topic.

Reputatie 5
Badge +9

Dat maakt niet uit! Onhandig dat je geen notificatie hebt ontvangen! Staat deze misschien in je spam? Je kunt ook even kijken naar de notificatie instellingen van je community account :blush:

Van alle andere onderwerpen wel - alleen net die ene niet. Dus aan de instellingen ligt het niet. Misschien zelf niet gezien…

Reputatie 5
Badge +9

Wel onhandig! Ontvang je nu wel weer de meldingen? Anders kan ik misschien even met je meekijken hoe we dit kunnen oplossen!

Nee, bedankt voor alle inzet 👍🏻.

Ik krijgt van alle items nu bericht

Reputatie 5
Badge +6

@Grumpy Old Man Super:blush:

Reageer