Skip to main content
Beantwoord

vernieuwd abbonement geen 4G

  • August 4, 2019
  • 3 reacties
  • 229 keer bekeken

Sinds 1 augustus is mijn abonnement vernieuwd en heb ik geen 4g verbinding meer. 3G werkt wel. Ik heb mijn APN gecontroleerd en alle overige instellingen die met 4G te maken hebben. O, ja in mijn abonnement heb ik 4G abonnement afgesloten.

Beste antwoord door Romy

Hi @mv2inas! Wat onhandig. Ik heb jouw simkaart even een kleine reset gegeven. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Mocht dit niet werken, stel jouw netwerk instellingen dan even opnieuw in inclusief de 4G optie. Ik hoor graag van je!

3 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • August 5, 2019
Hi @mv2inas! Wat onhandig. Ik heb jouw simkaart even een kleine reset gegeven. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Mocht dit niet werken, stel jouw netwerk instellingen dan even opnieuw in inclusief de 4G optie. Ik hoor graag van je!

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • August 5, 2019
Romy,

thanks, de reset heeft geholpen. Ik heb weer 4G.

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • August 6, 2019
Hi! Wat fijn om te horen. Ik wens je een fijne dag toe!