Beantwoord

Vreemde sms'jes van (40) 44 via twitter?

  • 22 April 2020
  • 3 reacties
  • 329 keer bekeken

Sinds anderhalve week ontvang ik vreemde sms'jes op mijn telefoon met als afzender/nummer (40) 44. De inhoud lijkt te verwijzen naar mijn activiteiten op twitter. Er staan namen in van mensen die ik volg op twitter en er staan clickable links in naar bv iets als m.twitter.com / naam van degene die ik volg op twitter

Uiteraard klik ik niet op de links en verwijder ik de berichtjes, maar omdat het zo'n vreemd nummer is (geen 06-nummer en echt maar vier cijfers) en het nummer uiteraard niet voorkomt in mijn contacten kan ik het ook niet verwijderen. 

Kan Ben dit voor mij blokkeren?

icon

Beste antwoord door Romy 22 April 2020, 15:11

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Salsationlover, leuke gebruikersnaam heb je! Goed dat je dit aangeeft en slim dat je nergens op klikt in de SMS'jes, dit moet je ook zeker niet doen. Het nummer kan je zelf blokkeren in jouw toestel (dit kunnen wij jammer genoeg niet voor je doen). Laat even weten of dit gaat lukken! :blush:

Hi Romy, dank voor je opmerking over mijn gebruikersnaam :wink: Nog niet veel mensen kennen Salsation in Nederland en het is echt heel iets anders dan salsa dansen, dus het leek me leuk om mijn favoriete hobby als gebruikersnaam te kiezen. 

Ik heb zojuist nog wat verder doorgeklikt in mn iPhone om te kijken of ik het nummer toch zelf kon blokkeren en ik heb het gevonden :smiley:  Als je op het sms-bericht staat en bovenin het nummer ziet staan, kun je daar op klikken en naar een :information_source: gaan, vervolgens zie je bij details de mogelijkheid om nogmaals op het nummer te klikken en dan pas kom je in een scherm waar 'Blokkeer deze beller'staat. 

Best even zoeken dus, maar ik heb het nummer gelukkig kunnen blokkeren :punch:

Groeten,

Salsationlover :dancers::dancer_tone1::dancers:

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Salsationlover:dancer_tone1:  Wat fijn om te lezen dat het is gelukt. Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben, weet je ons te vinden. Ik wens je een prettige dag verder:blush:

Reageer