Skip to main content
Vraag

waarom krijg ik geen reactie van Ben na indienen klacht

• November 17, 2025
  • 0 reacties
  • 5 keer bekeken

Vraag/opmerking

Mijn vrouw en ik hebben al jaren hetzelfde sim only abonnement en hetzelfde toestel (SamsungA35 5G).
In het buitenland, bijvoorbeeld België, heeft zij GEEN toegang tot internet, het bereik om te bellen is wisselend, vaak ook niet mogelijk.
Inmiddels hebnik ruim 15x gebeld met de klantenservice, 15x mijn verhaal moeten doen, 15 keer mijn vrouw laten zeggen dat ze ‘bestaat’ (geboortedatum, adres enz.) ik ben niet goed geholpen, medewerkers komen afspraken niet na, bellen niet terug om zaken te controleren. Het enige wat we hebben ontvangen is een nieuwe SIMkaart, maar daarmee was het probleem nog steeds niet opgelost.
Ik verwacht het geld dat we betaald hebben voor niet ontvangen ‘diensten’ terug, wil het abonnement uiteraard zonder kosten z.s.m, beëindigen om te kunnen overstappen naar een betere, betrouwbare, klantvriendelijke provider.
Mocht ik ook nu weer geen reactie, passende oplossing van u mogen ontvangen dan ‘BEN’ ik genoodzaakt juridische stappen te ondernemen. Medewerker van de Phonehouse heeft dit niet eerder meegemaakt en begrijpt niet dat BEN met een antwoord of enige hulp komt.