Beantwoord

WLAN Call

  • 28 June 2021
  • 1 reactie
  • 12218 keer bekeken

Dag Ben links in de display ben ik steeds net WLAN Call verbonden ipv met Ben…. Hoe kan dit? Deze provider ken ik niet…. Waar ik ook ben de Ben provider springt over en blijft zo staan op WLAN Call. Vr groet Monique 

icon

Beste antwoord door Anonymous 30 June 2021, 10:56

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi @Camper,

Leuk dat je jouw vraag hier op onze Community stelt! :grin:

Geen zorgen, je bent niet opeens klant bij een nieuwe provider of iets dergelijks. WLAN Call betekent dat je via jouw WiFi-netwerk kunt bellen, in plaats van via het mobiele netwerk. Wanneer het signaal van jouw WiFi-netwerk sterker is of wanneer je geen mobiel internet hebt, schakelt je telefoon over naar WLAN Call, ook bekend als WiFi-bellen, en kun je gebruikmaken van dat netwerk!

Het is dus een hartstikke handige functie, maar mocht je hier liever geen gebruik van willen maken kun je dit ook uitschakelen in de instellingen van jouw telefoon. 

Hopelijk heb je zo meer duidelijkheid, maar als je nog vragen hebt dan horen we dat natuurlijk ook graag van je, Monique!

 

[Update 7 september 2021: In dit topic vind je meer informatie over ‘WLAN call’ ofwel Bellen over 4G (en over WiFi).]

Reageer