Beste Romy,
Vandaag heb je contact met mij gezocht en omdat ik zelf geen Facebook account heb en het probeerde met die van mijn vrouw, heeft u gevraagd op deze manier contact met u op te nemen ivm privacy regels.
Vraag was het navolgende:
Ik heb op 20/7 2 contracten verlengd en hierbij gaat kennelijk wat mis. Het betreft twee 06 nummers die beiden op mijn naam staan. Nu zie ik dat het bedrag van mij oude sim only abonnement wordt gehandhaafd wat niet de bedoeling is. Ik heb twee toestellen aangekocht en een ander abonnement voor beiden afgesloten (100 min/1500 mb/4g) voor €8,- p/mnd. De toestellen worden contant bij bezorging door mij afgerekend. Ik heb echter maar voor één toestel inmiddels een aflever afspraak binnen gekregen en gaat er kennelijk hier ook wat mis. Kun mij hierbij helpen.
Met vriendelijke groet,
C.H. van der Werf
[edit: adresgegevens verwijderd]
Beantwoord
2 contracten verlengd wat kennelijk beiden mis gaat
Beste antwoord door Romy
Hi Kees. Bedankt voor jouw moeite om op deze manier contact met me te zoeken. Ik zie dat je AMP nog even moet afwachten voor een afspraak zodat jouw bestelling geleverd kan worden. Heb je voor nu nog andere vragen? Verder heb ik jouw adresgegevens verwijderd zodat niemand dit meer kan zien!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
