Skip to main content

Ik heb een 3e abonnement aangevraagd (heb 2 kinderen). Hier heb ik nummerbehoud voor aangevraagd. Echter, bij het aanvragen van nummerbehoud wordt aangegeven dat mijn 2e nummer **619 komt te vervallen. Dat is niet de bedoeling. Ik heb een (2e) BEN-kind aangevraagd. In de app kan ik het nwe nummer nog niet zien, vorige keer stond deze er wel meteen bij met de opmerking dat het abonnement nog niet actief was. Heb ik mijn aanvraag wel juist gedaan?

 

Hi @Nivooijs,

Bedankt voor het openen van dit topic.

Wat onhandig zeg! Ik heb direct even een kijkje genomen en het lijkt nu wel goed te gaan.

Mocht je echter nog vragen hebben of bijzonderheden zien wil ik je met klem adviseren direct de klantenservice te bellen op 1200 vanaf je Ben nummer zodat dit direct afgehandeld kan worden.

Via de community krijg je namelijk binnen 3 werkdagen een respons.


Reageer