Hi @s.kerkhoff, bedankt voor het openen van je topic.
Uiteraard kan je ten alle tijden klantvoordeel aanvragen. Als het goed is kan dit ook vanaf de dag na het plaatsen van je bestelling.
Hoe je dit aanvraagt lees je hier terug.
Mocht dit echter niet lukken wil ik je vragen contact op te nemen met mijn klantenservice zodat zij direct met je mee kunnen kijken.
Ik heb gisteren mijn abonnement verlengt maar het tegoed is niet aangepast 🤨
Ik ben in de veronderstelling dat wanneer ik een abonnement verleng, dat op de datum van ingang van het nieuwe abonnement, ook een nieuw tegoed begint. Wat is anders de redenen om een abonnement te verlengen.
Trouwens stond er slecht beschreven dat het om een verlenging van 2 jaar ging!
Hoi @Erik K Wat tof dat je je abonnement hebt verlengd. Je krijgt aan het begin van elke nieuwe maand pas jouw klantvoordeel van 1GB ( wanneer je hier recht op hebt ) Zal ik anders met je meekijken? Stuur je hiervoor jouw achternaam, adres, geboortedatum en jouw telefoonnummer naar mij? Dat mag via hier. Bedankt alvast!