Skip to main content

Ik probeerde een nieuwe telefoon via jullie te bestellen. Ik heb een maand geleden de iPhone 11 besteld, maar wegens te lange levertijd de bestelling geannuleerd. Hiervoor heb ik mijn abbonement per ongeluk dubbel verlengd en een hiervan ook geannuleerd. Nu krijg ik deze mail als reactie op mijn bestelling:

Hallo Misha,

Voordat ik je als klant kan accepteren onderzoek ik, op basis van jouw gegevens of je het afgelopen jaar 2 keer of vaker een bestelling hebt geplaatst die je daarna hebt geannuleerd.

Op basis van dit onderzoek kan ik je nieuwe bestelling niet accepteren. 


 

Ik zou toch graag een nieuwe telefoon bestellen. Wat moet ik nu doen?

Hi @mishakleintjens ,

Hopelijk is het onderhand gelukt, sorry voor de late reactie via dit kanaal.

Mocht je nog niet geholpen zijn wil ik je vragen contact op te nemen met de klantenservice of mij hier een priveberichtje te versturen,


Reageer