Skip to main content
Antwoord

abbonement nummerbehoud

• August 18, 2025
  • 2 reacties
  • 16 keer bekeken

Monique Verstraten

Ik heb een sim only abonnement maar ik heb nu een abonnement afgesloten met toestel erbij 

dat nieuwe toestel wordt deze week bezorgd maar ik vraag me af of mijn nummer nog werkt als ik mijn simkaart in de nieuwe telefoon doe want ik wil liever geen nieuw nummer 

hoe kan de sim only stopgezet worden en het nummer naar het nieuwe abonnement?

Beste antwoord door Donavan

Hallo ​@Monique Verstraten 

Als je een nieuw abonnement met toestel hebt afgesloten, dan heb je nu twee aparte aansluitingen bij Ben: één voor je sim only en één voor je nieuwe abonnement met toestel. Dat betekent dat je twee verschillende mobiele nummers hebt. Interne nummerbehoud is niet mogelijk.

Wil je je huidige nummer gebruiken op je nieuwe toestel?
Dan moet je niet kiezen voor bestellen, maar voor verlengen met toestel zodat je huidige nummer wordt overgezet naar je nieuwe abonnement.

Wat kun je nu doen?
- Controleer of je nummerbehoud hebt aangevraagd bij het afsluiten van je nieuwe abonnement.
- Heb je dat niet gedaan? Neem dan persoonlijk contact op met mijn klantenservice via een privébericht. Daar kan ik je verder helpen met vragen omtrent je abonnement en nummerbehoud.

Groet,  
Ben | Donavan

2 reacties

Donavan
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 19, 2025

Hallo ​@Monique Verstraten 

Als je een nieuw abonnement met toestel hebt afgesloten, dan heb je nu twee aparte aansluitingen bij Ben: één voor je sim only en één voor je nieuwe abonnement met toestel. Dat betekent dat je twee verschillende mobiele nummers hebt. Interne nummerbehoud is niet mogelijk.

Wil je je huidige nummer gebruiken op je nieuwe toestel?
Dan moet je niet kiezen voor bestellen, maar voor verlengen met toestel zodat je huidige nummer wordt overgezet naar je nieuwe abonnement.

Wat kun je nu doen?
- Controleer of je nummerbehoud hebt aangevraagd bij het afsluiten van je nieuwe abonnement.
- Heb je dat niet gedaan? Neem dan persoonlijk contact op met mijn klantenservice via een privébericht. Daar kan ik je verder helpen met vragen omtrent je abonnement en nummerbehoud.

Groet,  
Ben | Donavan

Monique Verstraten

Bedankt voor het antwoord 

ik heb het nieuwe toestel en abbonement geannuleerd en wacht tot ik kan verlengen en dan ga ik weer bestellen 

het is niet anders 

ik wist niet dat het nummer overzetten niet kon naar een ander toestel