Beantwoord

abbonement verlengd met nieuwe telefoon

  • 18 June 2023
  • 3 reacties
  • 53 keer bekeken

Ik heb zoals de titel mijn abbonement verlengd met een nieuwe telefoon. Daarentegen heb ik nergens een betaling kunnen doen.

Ik wilde de telefoon meteen afbetalen maar volgens de app was mijn bestelling al gelukt zonder betaling.

 

icon

Beste antwoord door Shaira 19 June 2023, 12:21

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hi @Artaleas, bedankt voor het openen van dit topic en wat leuk dat jeje abonnement bij Ben verlengd hebt!
De eenmalige toestelbetaling betaal je bij de koerier zodra hij het toestel bij je komt leveren, maak je hier dus geen zorgen over!

Ik zie dat je al een afspraak gemaakt hebt voor de levering. Laat je mij nog even weten of alles gelukt is? 

Hey Shaira,

Bedankt voor je reactie. Dat klopt! Ik heb de telefoon aan de deur betaald.
Alles is gelukt. Nu even alles op de telefoon instellen, lekker even de tijd voor nemen.
Het is fijn om te weten dat je zo'n groot bedrag hebt afbetaald weet je, dan hoef je er niet meer naar om te kijken. Bedankt voor je hulp!

groetjes van Jer

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Jer! Wat fijn om te lezen dat het is gelukt. Graag gedaan namens mijn collega. Ik wens je heel veel plezier met het abonnement💙

Reageer