Skip to main content
Beantwoord

abbonement verlengd met nieuwe telefoon

  • June 18, 2023
  • 3 reacties
  • 79 keer bekeken

Ik heb zoals de titel mijn abbonement verlengd met een nieuwe telefoon. Daarentegen heb ik nergens een betaling kunnen doen.

Ik wilde de telefoon meteen afbetalen maar volgens de app was mijn bestelling al gelukt zonder betaling.

 

Beste antwoord door Shaira

Hi @Artaleas, bedankt voor het openen van dit topic en wat leuk dat jeje abonnement bij Ben verlengd hebt!
De eenmalige toestelbetaling betaal je bij de koerier zodra hij het toestel bij je komt leveren, maak je hier dus geen zorgen over!

Ik zie dat je al een afspraak gemaakt hebt voor de levering. Laat je mij nog even weten of alles gelukt is? 

3 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 428 reacties
  • Antwoord
  • June 19, 2023

Hi @Artaleas, bedankt voor het openen van dit topic en wat leuk dat jeje abonnement bij Ben verlengd hebt!
De eenmalige toestelbetaling betaal je bij de koerier zodra hij het toestel bij je komt leveren, maak je hier dus geen zorgen over!

Ik zie dat je al een afspraak gemaakt hebt voor de levering. Laat je mij nog even weten of alles gelukt is? 


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 2 reacties
  • June 20, 2023

Hey Shaira,

Bedankt voor je reactie. Dat klopt! Ik heb de telefoon aan de deur betaald.
Alles is gelukt. Nu even alles op de telefoon instellen, lekker even de tijd voor nemen.
Het is fijn om te weten dat je zo'n groot bedrag hebt afbetaald weet je, dan hoef je er niet meer naar om te kijken. Bedankt voor je hulp!

groetjes van Jer


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • June 21, 2023

Hoi Jer! Wat fijn om te lezen dat het is gelukt. Graag gedaan namens mijn collega. Ik wens je heel veel plezier met het abonnement💙