Beantwoord

Abonnement eerder afbetalen

  • 14 July 2020
  • 1 reactie
  • 226 keer bekeken

Hoihoi!

1.5 Jaar geleden heb ik besloten om een abonnement te nemen bij Ben. Zelf heb ik destijds een Samsung A6 aangeschaft voor €16.50 in de maand. Momenteel is mijn mobiel niet één van de beste meer en wil graag eerder aflossen als dat kan! Moet nog een vijf maandjes betalen. Momenteel heb ik een goede deal bij jullie gezien: IPhone SE 2020 64 gb voor €25 in de maand. Is het mogelijk om de overige kredietkosten ineens af te lossen en overschakelen naar dit abonnement? Of moet ik dan twee abonnementen tegelijk nemen? Aangezien ik maar €8 in de maand aan toestelkosten betaal , zal ik die €40 (5 maanden resterend) wel ineens kunnen betalen! 

icon

Beste antwoord door Romy 14 July 2020, 14:07

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9

Hi Marjanne, leuk dat je ons via de community hebt gevonden! Een nieuw toestel afsluiten is altijd leuk :grin:  Jij komt zo te lezen in aanmerking voor een vroegtijdige verlenging. Hierbij los je jouw toestel af en vervallen je abonnementskosten. Vervolgens kies je een nieuw abonnement met toestel via onze website! Dit is enkel aan te vragen via de telefonische klantenservice of via de chat of sociale kanalen. Hier zie je hoe je contact met ons kan opnemen :blush:

 

Veel plezier met afsluiten :relaxed:

Reageer