Beantwoord

abonnement van 1 maand naar 24 maanden omzetten mogelijk?

  • 4 June 2020
  • 1 reactie
  • 365 keer bekeken

Vraagje, ik wil eerst een Ben abonnement met een (1) maand opzegperiode nemen. (Om er zeker van te zijn dat ik thuis, in de buurt en op werk genoeg bereik/4g snelheid heb voordat ik er 24 maanden aanvast zit).

Als het allemaal goed gaat, kan ik dan het (1) maand opzegtermijn abonnement omzetten naar een 24 maanden contract? Of moet ik eerst opzeggen en daarna een nieuw abonnement nemen? En kan er dan wel een nummeroverdracht plaatsvinden tussen Ben en Ben?

In het geval dat ik eerst moet opzeggen, hoe werkt het dan precies?

Als ik bv op de 10e van de maand een (1) maand abonnement neem, en op de 12e zeg ik het op, is het abonnement afgelopen de maand erna op de 12e en betaal ik een (1) maand + 2 dagen?

 

En kan ik bij het afsluiten van een (24) maanden abonnement ook een ingangsdatum opgeven?

icon

Beste antwoord door Romy 5 June 2020, 14:27

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9

Hi Rick, goed dat je je eerst oriënteert voor je een abonnement afsluit! Zelf zou ik kiezen voor het abonnement wat je eigenlijk voor ogen hebt. Mocht de dekking in jouw woonplaats (dit kun je trouwens checken via:https://www.ben.nl/dekkingskaart) niet optimaal zijn kun je altijd binnen de wettelijke 14 dagen annuleren. Mocht je het zelf toch fijn vinden om het eerst te proberen met een maandelijks opzegbaar abonnement is dat natuurlijk ook geen probleem. Stel je wilt dan toch omzetten naar een 24 maandelijks abonnement kun je hem of gewoon stilzwijgend laten doorlopen of verlengen naar een 24 maandelijks abonnement. De laatste optie zal denk ik het meest voordeligst zijn.

 

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust! 

Reageer