Beantwoord

abonnementsaanvraag

  • 16 December 2022
  • 7 reacties
  • 197 keer bekeken

Ls,

Belsimpel heeft om +/- 140.00.uur een abonnementsaanvraag ingediend, hoe lang gaat dit nog duren?

mvg

Henk Nanninga

icon

Beste antwoord door Fatima 20 December 2022, 15:21

Bekijk origineel

7 reacties

Bijna 9 uur later , status niet verandert

Ben, ga zo door.

Henk n

Reputatie 4
Badge +1

Goedemiddag @henknanninga 

 

Hartelijk dank voor jouw bestelling!  Ontzettend balen dat jouw bestelling nog niet verwerkt is zeg! Normaal kan het tot 48 uur duren voor jouw bestelling ook bij ons verwerkt is in het systeem.  Ik wil het ook graag voor je nakijken natuurlijk. Je mag daarvoor bellen met onze  klantenservice  via 0900 0401405 of door een privébericht te versturen met jouw naam, telefoonnummer, je geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN nummer. 

Ik help jou na jouw gegevens te hebben ontvangen graag verder om uit te zoeken hoe het ervoor staat met jouw bestelling!  Tot heel snel Henk. 

 

Alles geregeld , telefoon wordt morgen geleverd.

Graag wil ik Kimberly hartelijk danken.

Door haar inzicht en inzet kwam aan het licht dat de verlenging van mijn abonnement door belsimpel was geannuleerd.

Het is opgelost, de telefoon wordt morgen opgestuurd.

Met vriendelijke groet,

Henk Nanninga

 

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @henknanninga 

 

Wat ben ik blij om te horen dat je je telefoon morgen ontvangt en dat je zo goed geholpen bent door mijn collega Kimberly! Ik ga gelijk tegen haar zeggen dat je haar wilt bedanken.  

Nogmaals ontzettend sorry voor al het ongemak. Hele fijne feestdagen en een goed 2023 gewenst! 

Hoi Fatima,

Dank je wel, hele fijne feestdagen en een heel goed en gelukkig nieuwjaar.

Henk Nanninga

 

Reputatie 4
Badge +1

Dankjewel! 🎅🏼 @henknanninga 

Reageer