Beantwoord

afkopen van simpel abonnement

  • 30 May 2022
  • 6 reacties
  • 535 keer bekeken

Wij hebben voor onze dochters 2 abonnementen afgesloten met de bedoeling dat hun mobiele nummers mee over zouden gaan. Nu bericht gehad dat dat niet ging ivm. Het abonnement dat nog een jaar geldig is. Hierover contact gehad net simpel.

Zij zeggen dat jullie moeten aangeven dat ze per direct afgekocht moeten worden. Zodat jullie de nummers wel kunnen overnemen. Wij krijgen van simpel dan een afkoopnota.

Hoe nu verder

Mvg,

Dennis

icon

Beste antwoord door Merve 31 May 2022, 12:43

Bekijk origineel

6 reacties

Jullie kunnen toch doorgeven dat het abonnement afgekocht moet worden.

Reputatie 5
Badge +6

Goedemiddag Dennis! Wat leuk dat je overstapt naar Ben. Als je nummers wilt meenemen, zou je nummerbehoud moeten aanvragen. Dit kan je doen via www.ben.nl/nummerbehoud 

Ja dat had ik uiteraard gedaan maar dat werd uiteindelijk dus afgewezen omdat het contract dus nog niet afgelopen was. Jullie moeten dus aangeven bij simpel dat het contract afgekocht moet worden. Zitten natuurlijk kosten aan  verbonden maar daar krijgen we via simpel vanzelf bericht van.

Reputatie 5
Badge +6

Nu snap ik het! Zou je mij een privébericht met jouw 06-nummer, geboortedatum en postcode + huisnummer kunnen sturen? Dan maak ik het graag voor je in orde.

Het is inmiddels gelukt👍👍👍

Reputatie 2
Badge +1

Fijn om te lezen dat het gelukt is!

Fijne dag verder toegewenst. 

Reageer