Skip to main content
Beantwoord

Afwijzing nieuwe bestelling

  • 5 januari 2025
  • 3 reacties
  • 31 keer bekeken

Angela Ninan

Hoi,

Ik heb een paar maanden een sim only afgesloten bij jullie en een los toestel gekocht. Geen problemen. Nu wil een sim only extra erbij hebben voor mijn zoon, maar dat lukt dus niet. Snap het niet helemaal. Ik heb op 19/12 het formulier ingevuld en gemaild maar nog niks vernomen. Wel geïnformeerd bij preventel en daar sta ik niet vermeld. 

Beste antwoord door Ben Moderators

Hoi ​@Angela Ninan  Dankjewel voor het openen van dit topic. Ontzettend balen dat de aanvraag van jouw nieuwe bestelling niet geaccepteerd is. Ik had dit ook graag anders gezien. Jij mag in dit geval een mail sturen om dit verder te onderzoeken/controleren. Zie de ink hieronder hoe jij dit kan doen.  https://www.ben.nl/media/contractafwijzing  Ik ga er vanuit dat onze afdeling Finance jou snel een bericht terug stuurt. Bedankt alvast. 🌷

 

 

Bekijk origineel

Ben Moderators
Administrator

Hoi ​@Angela Ninan  Dankjewel voor het openen van dit topic. Ontzettend balen dat de aanvraag van jouw nieuwe bestelling niet geaccepteerd is. Ik had dit ook graag anders gezien. Jij mag in dit geval een mail sturen om dit verder te onderzoeken/controleren. Zie de ink hieronder hoe jij dit kan doen.  https://www.ben.nl/media/contractafwijzing  Ik ga er vanuit dat onze afdeling Finance jou snel een bericht terug stuurt. Bedankt alvast. 🌷

 

 


Angela Ninan

Bedankt voor je antwoord alleen schreef ik al dat ik dit formulier al heb opgestuurd op 19 december per mail.


Ben Moderators
Administrator

Het lijkt er op dat het formulier dan niet goed is aangekomen. Mijn advies is om nog een keer te mailen naar administratie@ben.nl  Sorry voor het ongemak ​@Angela Ninan 💐


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen