Skip to main content

Hoi,

Ik heb een paar maanden een sim only afgesloten bij jullie en een los toestel gekocht. Geen problemen. Nu wil een sim only extra erbij hebben voor mijn zoon, maar dat lukt dus niet. Snap het niet helemaal. Ik heb op 19/12 het formulier ingevuld en gemaild maar nog niks vernomen. Wel geïnformeerd bij preventel en daar sta ik niet vermeld. 

Hoi ​@Angela Ninan  Dankjewel voor het openen van dit topic. Ontzettend balen dat de aanvraag van jouw nieuwe bestelling niet geaccepteerd is. Ik had dit ook graag anders gezien. Jij mag in dit geval een mail sturen om dit verder te onderzoeken/controleren. Zie de ink hieronder hoe jij dit kan doen.  https://www.ben.nl/media/contractafwijzing  Ik ga er vanuit dat onze afdeling Finance jou snel een bericht terug stuurt. Bedankt alvast. 🌷

Bedankt voor je antwoord alleen schreef ik al dat ik dit formulier al heb opgestuurd op 19 december per mail.

Het lijkt er op dat het formulier dan niet goed is aangekomen. Mijn advies is om nog een keer te mailen naar administratie@ben.nl  Sorry voor het ongemak ​@Angela Ninan 💐

Reageer