Skip to main content
Vraag

Allen maar problemen

• November 23, 2025
  • 0 reacties
  • 17 keer bekeken

• Ben een ijsbreker

Ik ben al een tijdje bezig met Ben om een verlenging aan te gaan incl telefoon. Dit doe ik via de website waar ik twee telefoonnummers heb geregistreerd. Dus ik gebruikte de knop je kan verlengen en koos voor de Google 10 maar ik kwam naar het bevestigen erachter dat ik de verkeerde kleur had genomen, zwart in plaats van wit. Dus bel ik gelijk 3 minuten later met Ben maar die kunnen de order niet annuleer en zegt dat ik op AMP moet wachten om het te annuleren. AMP stuurde mij na een dag een email en toen kon ik pas de levering annuleren. Daarop dacht ik snel weer de verlenging te kunnen doen en alsnog de witte Pixel 10 te bestellen, echter na een dag kon ik op de website of Ben app met dat ene telefoonnummer niet verlengen dus ik belde Ben waarom ik nog niet kon verlengen. Ben had nog geen bevestiging gekregen van AMP dat de verzending geannuleerd was, Ben zei dat ik moest wachten op AMP en Ben kon niets doen. Dit duurde 3 dagen voordat AMP Ben had gemeld dat er een annulering had plaats gevonden. Dus nu wel de witte telefoon besteld ik wachte op AMP om een afspraak te maken voor de levering. Maar na 3 dagen had ik nog geen email of sms ontvangen van AMP en ik AMP dus bellen het duurde 44 minuten voor ik iemand aan de lijn kreeg en deze kon geen zending van mij zien op mijn postcode. Ik dus bellen met Ben en die zag nog steeds dat de bestelling er stond en dat ze niets voor me konden doen. er ging weer een dag of twee voorbij maar nu bleek dat ook al heb ik de witte telefoon kunnen kiezen deze niet meer leverbaar was. Dit kon Ben ook niet verklaren en zei dat ik binnenkort een email zou krijgen dat de telefoon niet leverbaar was en het geannuleerd was en dat ik gebeld zou worden. En ja ik werd een dag later gebeld door Ben (de website en Ben waren nog steeds niet veranderd dat ik kon verlengen overigens) en Ben wilde mij een andere telefoon verkopen met abonnement maar deze persoon was totaal niet op de hoogte van hoe en wat voor hoepels ik al gesprongen was. (niemand van Ben was ook op de hoogte wat er allemaal gebeurde en telkens moest ik het steeds langer verhaal wordende uitleggen) Ik had er even genoeg van, en deze persoon kon mij ook eigenlijk niet helpen. 

Vandaag dacht ik, kom laten we dan maar voor de zwarte Pixel 10 gaan ik had overigens al een hoesje besteld die al binnen was gekomen. Dus ik kies mijn telefoonnummer om te verlengen met telefoon en kies de zwarte pixel maar bij de opmaak zie ik dat mijn tweede nummer is geselecteerd als bestelling en dat wilde ik dus niet, ik kon het ook niet in de Ben app anders doen telkens was het verkeerde nummer geselecteerd en ik kon het niet aanpassen en ik heb meerdere keren op de website en app het opnieuw geprobeerd(wat ik in de vorige malen wel gewoon kon doen)

De dames en heren hebben me altijd vriendelijk te woord gestaan maar konden totaal niets betekenen in alle situaties er kon niet naar een oplossing worden gewerkt en telkens was het een waiting game. het wachten op AMP en Bens systeem is erg frustrerend en ik had nooit verwacht dat besteling zo verliepen bij Ben via AMP waar als je naar Ben abonnementen bij andere gaat kijken men voor 23:00 morgen in huis bieden. 

PS het is me toch gelukt om met het juiste nummer te verlengen en een zwarte pixel 10 te bestellen. Maar nu krijg ik deze mail van Ben.

Hallo,

Bedankt voor je bestelling. Deze is bij mij bekend onder nummer privé. Helaas kan ik je aanvraag op dit moment niet accepteren.

Voordat ik je verzoek tot verlenging kan accepteren onderzoek ik, op basis van jouw gegevens, of je het afgelopen jaar 2 keer of vaker een bestelling hebt geplaatst die je daarna hebt geannuleerd. Ik heb geconstateerd dat dit het geval is. Op basis van dit onderzoek kan ik je verzoek tot verlenging nu niet accepteren.

Heb je vragen dan kun je contact opnemen met mijn klantenservice

En de klantenservice werkt niet in het weekend

Dit is toch ongelooflijk geworden?