Beantwoord

AMP Groep - levertijd van 3 weken?

  • 7 December 2023
  • 5 reacties
  • 43 keer bekeken

Dag,

Ik heb via de website een ‘verlenging’ aangevraagd. Nu blijkt dat de levertijd via AMP groep van het toestel minimaal 3 weken duurt? Is hier geen alternatief voor? 

icon

Beste antwoord door Shaira 8 December 2023, 14:46

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hi @timvandalen, wat fijn dat je een bestelling geplaatst hebt bij Ben!
Helaas zijn zij afhankelijk van de voorraad welke dus soms nog aangevuld moet worden, dit word zoveel mogelijk aangegeven op de website zodat hier rekening mee gehouden kan worden. Sorry voor het lange wachten! 

Beste Shaira, 

 

Volgens mij is mijn vraag niet helemaal duidelijk voor jou. Het gaat om het feit dat ik bij AMP groep pas over 3 weken een afleverdatum kan kiezen. 

Overigens heb ik de bestelling geannuleerd. Ik krijg van iedereen ‘sorry’ te horen, maar een oplossing wordt niet aangedragen. En dan krijg ik een reactie die niet aansluit bij mijn vraag, jammer. 

Verder wil ik graag weten of dat de bestelling is geannuleerd.

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Tim! Vaak hanteert AMP best wel snelle levertijden aan. Wel apart dat het pas na drie weken kon. Ik wil graag voor je nakijken of de bestelling is geannuleerd. Kun je mij een privébericht sturen met je naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en het ordernummer doorgeven?

Hoi Tim! Vaak hanteert AMP best wel snelle levertijden aan. Wel apart dat het pas na drie weken kon. Ik wil graag voor je nakijken of de bestelling is geannuleerd. Kun je mij een privébericht sturen met je naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en het ordernummer doorgeven?

Bedankt, maar hoeft inmiddels niet meer. Bestelling is geannuleerd. Vaarwel. 

Reputatie 4
Badge +1

Dat is erg spijtig natuurlijk  @timvandalen  Nogmaals ontzettend sorry voor het ongemak. 🌷

Reageer