Ik kreeg van jullie op 14 feb en mail dat mijn abonnement inging inclusief nummerbehoud.
Via Belsimpel heb ik echter de ingangsdatum van 2 maart door gekregen.
Het nummerbehoud werkt nog niet en ik ben bang dat ik nu extra kosten maak.
Verder lukt het me niet om mee aan te melden bij Ik BEN.
Groeten
Siemona
Beste antwoord door Jolijn
Hoi @Siemona!
Ik heb je gegevens nagekeken en ik zie dat je abonnement al sinds 14 februari bij ons actief is met jouw eigen nummer. Je maakt nu geen extra kosten, maar ik zie ook dat er geen gebruik is gemaakt van het abonnement.
Ik raad je aan om je telefoon met de Ben simkaart te herstarten om te kijken of het dan werkt. Mocht je toch nog problemen ervaren, hoor ik het graag!
Goedemiddag. Leuk dat je een abonnement hebt besteld! Ik ga even met je meekijken :) Kan je me hiervoor jouw telefoonnummer, ordernummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekeningnummer versturen via dit account? Je kan op de link klikken en dan op 'stuur privé bericht’ drukken. Dan komt hij via het officiële account bij mij terecht.
Ik heb je gegevens nagekeken en ik zie dat je abonnement al sinds 14 februari bij ons actief is met jouw eigen nummer. Je maakt nu geen extra kosten, maar ik zie ook dat er geen gebruik is gemaakt van het abonnement.
Ik raad je aan om je telefoon met de Ben simkaart te herstarten om te kijken of het dan werkt. Mocht je toch nog problemen ervaren, hoor ik het graag!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.