Skip to main content

Ik heb een nieuw abbonement afgesloten. Maar geen bevestiging ontvangen.

Nu heb ik telefonisch contact gehad met Ben. maar ze hebben niks ontvangen.

Nu voor de 2e keer afgesloten en voor de 2e keer 0,01 betaald. Maar ik heb nu ook geen bevestiging ontvangen.

 

Mvg

Arno 

Goedemiddag @arno-willems Hartelijk dank dat jij bij Ben een abonnement wilt afsluiten. Ontzettend balen alleen dat het niet echt wil lukken om een bestelling te plaatsen online. Sorry voor het ongemak. Het kan zijn dat jij na het betalen van 1 cent ( ter controle IBAN) per ongeluk vergeten bent om op de knop '’afronden'’ te klikken. Wanneer je dit niet doet vervalt de bestelling namelijk. Of het kan zijn dat er teveel cookies/geschiedenis opgeslagen zijn op de webbrowser die jij gebruikt. Mijn advies is het opnieuw te proberen via een andere webbrowser of alle cookies eerst te verwijderen voor je je bestelling plaatst op www.ben.nl/sim-only of www.ben.nl/telefoons  Je mag onze afdeling verkoop anders bellen op het gratis nummer 0800 2462468, dan weet je zeker dat het goed komt. Succes Arno! 😊


Reageer