Ik kan vanaf nu verlengen . Waarom wordt dit geweigerd bij nieuwe aanvraag
Hi
De beste wensen voor 2023! Fijn om te lezen dat jij jouw huidige abonnement wilt verlengen. Wat balen alleen dat de bestelling werd geweigerd? Hopelijk is een tweede poging om te verlengen intussen wel gelukt, zo niet mag jij voor een snelle afhandeling contact opnemen met onze afdeling verkoop op het gratis nummer 0800 2462468 of via 0900 0401405. Ook kan jij mij een privébericht sturen met jouw verzoek, naam, telefoonnummer, geboortedatum en jouw postcode en huisnummer. Dit wordt dan binnen 24 uur opgepakt!
Tot snel Remco! 😊
Hi
Is het inmiddels al gelukt met verlengen? Ik hoor graag snel van je zodat ik het gesprek kan afsluiten. 😁
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Log in met je Ben account Inloggen met FacebookEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.