Skip to main content

Beste lezer,

Ik heb een abonnement bij u aangevraagd met nummer behoud. Echter u geeft aan dat dat nog 120 dagen kan duren. Echter heb ik bewijs dat Tele2 op 26 februari afloopt. Kunt u als dat zo is het abonnement bij u dan op 26 februari laten ingaan.
Meegestuurd een screenshot van Tele2 omtrent het afgelopen van mijn abonnement op 26 februari 2022.

Mijn gegevens zijn ; [edit: persoonlijke gegevens verwijderd]

Hi @Corrie Verloop , bedankt voor het openen van je topics.

Ik zal jouw vraag in dit topic beantwoorden. Het andere topic heb ik bij deze gesloten.

Jouw persoonlijke gegevens heb ik verwijderd uit jouw topic aangezien iedereen hier inzage in heeft.

Wat jammer dat het niet gelukt is jouw nummerbehoud verzoek af te ronden. De huidige provider geeft echter de eerst mogelijke overstapdatum aan Ben door. Ik zie dat je hier gister telefonisch contact over hebt gehad en al het een en ander in gang gezet is. 

Mocht je nog aanvullende vragen hebben sta ik uiteraard voor je klaar. 

 

 


Reageer