Beantwoord

Klacht omdat klantenservice niet wil helpen

  • 23 May 2024
  • 1 reactie
  • 12 keer bekeken

Problemen bij verlengen , bleek dat bewind het niet door heeft gegeven dat ik niet meer onder bewind sta. Omdat bewind al meerdere fouten heeft gemaakt( heb haar ook laten weten wat ik daarvan vindt ) en er een klacht bij de rechtbank ligt die nog behandeld moet worden . Is contact met bewind ook niet wenselijk. Medewerker van de rechtbank stelde me gerust dat bedrijven de officiële documenten aka beschikking wel zouden accepteren. 

 

Nu probeer ik al weken contact op te nemen met klantenservice wat al best stroef gaat. Of telefoon wordt opgehangen terwijl je nog aan het praten bent. Of er worden adviezen gegeven die absoluut niet werken. Contact opnemen met ben.achuldhulp afdeling. Heb ik officiële document opgestuurd van de rechtbank dat ik niet meer onder bewind sta. En wat krijg ik terug ,dit email adres is alleen voor bewindvoerder. Oke, maar hoe kan ik nog steeds geholpen worden ?! Wat me opvalt als je nog geen klant bent , doet ben er alles aan om je te verweven, maar zodra je klant bent , wordt je zo fxkg hard gedropt , walgelijke klantenservice die telefoon gewoon ophangt. 

 

Op contactformulieren wordt niet gereageerd , en nu ?! 

Als dit niet opgelost wordt zie ik geen andere optie dan overstappen . Vindt het belachelijk, bewind is onbekwaam en niet eens in staat om haar werkzaamheden goed uit te voeren en nu moet ik opnieuw aansluitkosten betalen , omdat Ben absoluut niet mee wil werken .  Is het wel eerlijk dat ik nu letterlijk geld moet betalen voor fouten die ik niet eens zelf heb gemaakt ?

icon

Beste antwoord door Fatima 23 May 2024, 16:20

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Leentjeoefsk Ontzettend sorry voor al het ongemak. 🌹 Dat was allemaal niet nodig geweest natuurlijk. Ik kan goed begrijpen dat jij gewoon zonder problemen jouw vertrouwde Ben 06-nummer en abonnement wilt verlengen. Ik heb het snel voor jou nagekeken en inmiddels ben jij afgemeld, dus dat is goed nieuws! Jij kan jouw Ben abonnement en 06-nummer verlengen via het gratis nummer 0800 2462468. 

Reageer